Alla inlägg under juli 2007

Av Karoline westberg - 31 juli 2007 14:17

helgen. haha. ja, finns inte så mycket o säga. eller så finns det ganska mycket? :O



idag äre iaf tisdag. my dear malin jobbar ;/ men tänkte spendera dagen med zimpan och kanske nina skulle med, om hon vill. vad vi ska göra vet jag inte ännu. ska väl ringa na snart o bestämma nåt goooos =)


var iaf och såg simpsons the movie igår.

elias- "de var ju en skitkort historia, som dom drygade ut hur mycket som helst"

sant. men visst den fick mig att le/fnissa några ggr. men de är lika som man ser det på tvn hemma. och så var det bara störigt med alla simpsons nördar som skrattade högre än nånsin, så man bara störde sig;O


nog om den.

nog om dig. HEHEH


ja, iaf, hörs då hejjjjjj.


-

vi ska ner på stan en sväng och kanske dra en fika. möms gott med mat!

nu ska jag göra mig färdig. pussdå 

TP

Av Karoline westberg - 28 juli 2007 20:50

jamen de är ju TP! total pannkaka.

Av Karoline westberg - 28 juli 2007 20:26

låg och sov en stund i stoffan. tills kristoffer och hedlund kom, för då var det i princip omöjligt ^^ huvaligen.


- jamen jag kallar han phille.. men han tycker inte om det:O

- vadå, varför inte.. "jag heter faktiskt Philip"


hahahah, så jävla kul de lät när han sa det =)


jag hoppas att kvällen blir rolig, även fast den startade som den gjorde. men jag tänker inte hänga läpp!


eller jag hängde läpp när hedlund sköt en fotboll rakt i sidan på mig så jag tappade andan :/ haha, började nästan toktjuta! så han blev lite skamsen. fast jag skojade bara.

Av Karoline westberg - 28 juli 2007 19:36

tp tp tp tp tp tp tp tp tp


Jamen livet är bra härligt ibland. suck. =)


vaknade upp med med världens baksmälla. for what? för en tp kväll! men visst, det blir ju alltid vad man gör de till.


gick iaf och köpte en cola och de var nog mitt bästa beslut nånsin, kändes underbart i min tomma mage. så åt jag lite hårdbröd med piffi allkrydda på!


sen så kom mor och phille(som du så bestämt heter för mig) och hämtade upp mig och elle. vi åkte på willys och handlade mat. sen åkte vi till mormor och fick middag. gottttt!


sen så kollade vi på aristocats "ja, mig gjorde han inget illa! han slog mig bara i huvudet =)" haha.


malin ringde och väckte mig efter att jag somnat i soffan. vaknade upp med dregel på hela kinden och förvirrad över vart jag var ;s haha.


JEeeeeeeeeje, ska kila ner och se om mormor har nåt annat gott jag kan stoppa i munnen.


hörsdåhej

Av Karoline westberg - 28 juli 2007 14:47

om precis en månad fyller jag 18 =)


festade igår ändå, efter mycket om och men! går upp mot "kråkhuset" som dom kallade. satt där och väntade på nina o malin som skulle möta mig. men så kommer lisa och kör förbi :D hihi, första gången jag åkte med henne sen hon fått körkort. trevligt att träffa na också =) så hon skjutsade mig till nina, och så hämtade vi brudarna där och åkte tillbaka.


vi var hos nån anton. men de var lite trögt där och vi var trots allt nyktra. men jag blev bjuden på nå shots och öl, så lite go blev jag. men björn surade ihop och tyckte att vi var otrevliga ;S iaf nina. så åkte vi vidare till östermalm. där var hampus,danne,robin och stoffe =) där bjöd dom på sig och vi blev lagomt go alla 3.


sen så bestämmer vi oss för att gå ner på krogen, vilket var ganska lönlöst för min del, haha. men iaf, träffade patrik, lisas kusin som jag känt typ hela livet. sen träffade jag tommy my man! så hängde runt med han resten av kvällen. sen så gick jag till max, där alla utom hampus sitter, och jag får äta rester ^^ haha. sen så gick malin och nina hem till sig, och jag gick tillbaka till danne. 


vaknade klockan 8 imorse, och tvingade upp en lagomt bakis hampus :D haha. satt och drack vatten och åt godis med han ett slag. tills vi la oss och sov igen. guud,vad mysigt de var att somna om.


andra gången jag vaknade var jag inte lika pigg. fyyfan vad trött jag var. men iaf så skulle robin iväg och spela fotbollsmatch, och hampus och stoffe skulle kolla på. danne vet jag inte vart han skulle, men iväg nånstans iaf. 


så jag traskade till navet och åkte bussen hem hit till mamma.


här har jag gjort lite mackor och pratat i telefon. ringde till hedlund, som vart lite nervös och undrade vad hållhaken var, för att jag ringde och snackade med han :P haha 


nu kollar jag på animal planet och äter chockladfingrar. ska vila ett slag i soffan. sen så äre full fart ikväll igen! 

Av Karoline westberg - 27 juli 2007 17:15

dingo och jag på granön =) nödbekinin :| huva

Av Karoline westberg - 27 juli 2007 14:03

är fortfarande i stugan. malin och nina CYKLADE hit igår från granloholm, fyfan att dom orkade=) men de var trevligt!


jag åkte och mötte dom med bajajen vid staoil, om de nu är staoil:P haha. sen så höll dom i mina axlar så körde jag och dom bara gled. så de var väl inte så jobbigt sista vägen! men huvva så farligt. jag som knappt lärt mig köra den :o men de gick bra hela vägen iaf.


men på vägen hem så fastnade bajajhandtaget i malins cykelkorg, och då höll vi på att ramla ;O men vi klarade oss.


sen så åkte jag hem själv i mörkret. stannade mitt på vägen och ringde my man hampus! pratade hur länge som helst, som vanligt =) så jag i princip rullade hela vägen hem.. och pappa blev tokig, för han trodde att jag kört ihjäl mig, när de tog sånn tid! haha, tillochmed elias blev orolig, "jag tänker sitta vaken tills hon kommer hem"


kom hem iaf, pratade vidare med hampus. sen så såg jag tv och slocknad ganska snabbt i den alldeless för lilla soffan. så fick jag ett samtal mitt i natten, som jag knappt minns. men kollade på samtal imorse:P huvaligen, haha.


vaknade, elelr klev upp vid 12.20 då tog jag min fruskost, som bestod av, ballerinakex, cocacola, och lite senare chips&dipp. och till lunch/middag blire väl donken eller pizza. haha, de är faktiskt sommarlov! tänkte börja leva lite nyttigt när skolan börjar, så jag orkar med mina studier 8-| haha


ommmg, bara ett år kvar. undra vad som händer efter det? :O jag funderar på att dra till sthlm, men med vilka pengar. skaffa nått skruttjobb lär de bli, och bo kvar med min mamma så länge som möjligt! haha<3


vi försökte, men du lyssnade inte. du gör mig ledsen. kan du bara bli vanlig, så skulle allt vara hur bra som helst. du kan bara hjälpa dig själv, inse själv. gör nåt åt det! du miste en person pga det, ska du fortsätta tills vi också sticker?. jag är besviken på dig,p


life is life, nanananaa!

Av Karoline westberg - 26 juli 2007 16:18

jag säger bara, ibland är livet för underbart! :D hahaha


är i stugan med far, min lillebror och dingo. vi har femkamp, men synd att jag förlorar på allt då :/ och att jag blir så sur över det! huva.


vaknade ganska tidigt imorse, tog en promenad med dingo i solen. sen så packade vi och tog båten ut till granön(?) tror ön heter så iaf! var där och solade och fikade. elias och dingo badade även.


men sen kommer det regnmoln, så vi skyndar oss till båten och åker hem och lyckas hålla oss torra=)


naaae, nu ska jag ut, istället för att sitta här och förstöra "stug feelingen" ;) eller hur var de sebbe!

Presentation

Omröstning

tar du studenten i år?
 ja :-D
 nej ._.
 skulla ha gjort, but nO_o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards