Alla inlägg under september 2007

Av Karoline westberg - 29 september 2007 08:16

Var på aveny igår och kollade på ziri, agnes, anton, stefan och ebba igår när de spelade och sjung :D bra var dom, och det var ganska kul =)


nu sitter jag vaken och är jättepigg faktiskt=) hoppas jag blir lite trött på bussen.. för jag ska nämligen till helsingfors :DDDDDDDDDDDDDDD nu känner jag iaf att de ska bli lite roligt (a) eller ganska så mycket!


kommer hem på måndag eftermiddag, och då lär jag blogga igen förfullt och kanske lägga upp några tagna bilder ;D


gud vad jag kommer sakna dig, dig och dig.

Av Karoline westberg - 27 september 2007 17:49

blev ingen pluggning.. blev massa mys hemma hos mamma istället =) det är värte!


justja, grattis nina till körkortet! :D

Av Karoline westberg - 27 september 2007 17:34

GRATTIS MALIN :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Av Karoline westberg - 27 september 2007 15:52

nu när jag håller på att koka nå risliknande jävla skit,så blir jag sugen på annat :(( bajs, vad jag bara vill gå ner och köpa en cola och en polly,, sen skulle väl ändå livet vara fulländat :(


jaaja. får se om jag kan hålla mig. kanske tar det som efterrätt? :O (a)



Av Karoline westberg - 27 september 2007 15:37

jaja. jag orkar inte!!!!!!!!!!!!!!!


tänkte laga lite mat.. undrar hur det kommer gå, eftersom jag aldrig gör det *-) men är så hungrig.. hårdbrödsmackorna med salami gjorde mig bara mer hungrig :/


kanske ska överraska pappa med att göra mat till hela familjen? :D heh. mjaaa, vi får se hur det blir med det.


sedan så ska jag plugga till mitt relgion prov, som jag tänkt göra nu i 2 veckor som jag har imorgon. de är bevisat: tanken räknas INTE! :/

Av Karoline westberg - 27 september 2007 09:57

nu ska jag springa till skolan :DD HEJDÅÅÅÅÅÅÅ

Av Karoline westberg - 27 september 2007 09:26

cvitamin och 2 hårdbrödmackor med salami på sitter jag och ska äta nu.. har snoozat sedan 06.30 men klev upp när ziri ringde och väckte ungefär 09.05 ;p pratade med henne en stund och satte mig här =)


kommer ha musik&kommunikation på skolan nu klockan 10.. får se om jag hinner ;O den lektionen börjar bli ganska jobbig nu, från början så var det typ den roligaste och lättaste ^^


jeje, dagen kommer iaf att avslutas med mariejävelaksnes! funderar på att döda männskan så jag får någon annan i matte :/ ziri och agnes har tillomed valt bort kursen för vi fick henne ;O


JEEEEJE, ses ikväll.

Av Karoline westberg - 26 september 2007 19:48

jag saknar min mamma :/ hatar när hon åker till örebro!


när hon berättade om att hon skulle börja plugga där nere för första gången, vilket var för cirka 4/5 år sen.. då hade jag börjat grina och sagt "då är jag 19 när du kommer hem :("


fast de visade sig att hon kunde vara hemma mycket också, men jag vill att hon ska vara det heeeeeeela tiden ! :O



Ovido - Quiz & Flashcards