Alla inlägg under december 2007

Av Karoline westberg - 20 december 2007 11:12

haha,hon som ändrade bloggutseendet!


ja, jag är en konstnär, puss

Av Karoline westberg - 20 december 2007 10:49

igår eftermiddag åkte jag med sebbe o chrisse för att handla alla julklappar. träffade på malin o nina där, så gick med dom ett slag också! =) säger bara Ö&B<3 haha :)


 Känner mig helt oerhört stressad.. kunde inte ens sova vidare imorse?! :S då äre nå fel. jag förstår inte varför jag aldrig gör nåt vettigt. liksom, försöker skaffa körkort, jobb, eller ens försöka fixa g i religion, som det ser mörkt ut i.


ååååååååååh, mata mig! :/


känns som att livet bah rinner ifrån mig........


iaf, snart är det jul :) ser inte fram emot det alls så mycket. och ännu mindre till nyår. but what to do, what to do!


ska iväg på den där jävla julmarknaden snart.. måste faktiskt se natta som tomte :D haha! ska sitta i hennes knä och önska mig allt i hela världen :D


hahahahahaaaaaha,jag är rolig, jag älskar lunarstorm, min lunar kanske är den roligaste :D har så mycket gammalt skit sparat på den och satt nyss och läste igenom några saker. gud vad fult dte var.. but it turned out good?


jaja, lycka till till basti som är på jobbintervju.. hatar dig lite........ PUSS!


Av Karoline westberg - 19 december 2007 09:44

hej folket.


nej, jag har inte lagt ner att blogga! jag har bara lagt ner mindre tid på det =) det kommer väl små suprise inlägg lite då o då, enjoy!


sitter justnu på svenska lektionen och ska skriva en uppsats om barnspråk. men sitter omringad av anton, stefan, martin och stefan, som försöker göra allt för att roa varandra tror jag? skrattar som tusan gör dom iaf..


jag vill faktiskt till agnes, för hon är i thailand den lilla jäveln! :( fy vad fuskit. och ziggan ligger hemma o sover tror jag.. ganska fusk det också.

PLUS att det är dom jag ska göra min uppsats med!


hm.. slutar halv 5 idag, förjävligt. fast tänkte sluta efter samhällen (jag tänker så att jag ska gå på dom viktigaste lektionerna) heheehehe.


imorgon är det julmarknad, eller vad dom kallar det, här på hedbergska! jag vill inte vara med men martin i princip hotade mig att jag skulle komma med sina nästan kolsvarta ögon :OOOO


aja, nu ska jag väl snoka vidare. pussdå

Av Karoline westberg - 14 december 2007 23:27

jag är dålig på att skriva blogg jag VET!!! lina skällde lite på mig i matsalen :$


hmhmhm.. skulle spela sällskapsspel hos nina ikväll.. men de blev bara schlöt tv-tittande istället.. var väl lika bra det:p


fyfan vad less jag blev på att blogga nu, hej........... humösvängningar! mörda mig :(

Av Karoline westberg - 11 december 2007 20:07

You're the honey and the moon
That lights

Up my night

Av Karoline westberg - 11 december 2007 20:02

känns som att jag måste ändra mitt bloggutseende.. hm..


försov mig idag igen, fast kom dit till det andra luciarepet!

har varit på ikea med pappa och elias och snurrat runt ett slag. åt på donken, möms gott med mat.


tänkte duscha nu innan desperete, fast pappa snodde duschen DEN JÄVELN! hm, så får vänta tills han är klart, typ.



Av Karoline westberg - 10 december 2007 20:13

TJenna..


tackar sebastian som väckte mig

 en kvar innan jag började imorse.. annars så var jag i skolan, repade inför vårshowen..

sen gick jag på stan med tommy och teddy.. vi skulle ju försöka köpa julklappar, men vi snackade på och satte oss ner och åt massa saker, gud vilken lång och jobbig mening punkt.


och nu orkar jag inte skriva mer hej

Av Karoline westberg - 9 december 2007 16:56

HM.. gårdagens kväll var faktiskt riktigt rolig =) utklädd och jävlig, dansade för jävligt.. ja.. ska försöka snappa åt mig lite bilder, som läggs in på bildisen så ni får skåda something vackert!


Sitter hos mormor nu, som nästan varje söndag. huvudvärken börjar komma. gruvar mig för håret, som är jordens trasselsudd.. fast mina tankar förs snabbt över till malin o nina, så då känns inte mitt lika jobbigt längre ;D haha!


nu ska jag gå ner o käka glass, för det är ingen som är rolig på msn! :(


later!

Presentation

Omröstning

tar du studenten i år?
 ja :-D
 nej ._.
 skulla ha gjort, but nO_o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards