Alla inlägg under augusti 2007

Av Karoline westberg - 30 augusti 2007 22:16

baaaajs, vad jag inte orkar skriva. ska lägga mig i sängen och läsa en bok, och JA med mina brillor =)


Tack pettis för pizzan :DD


fÄääzt imorrn

Av Karoline westberg - 28 augusti 2007 23:45

har fortfarande 20 minuter på mig att säga att jag fyller år idag ;) haha


dagen har varit mysiga och bra =) förutom att bussfan åkte förbi mig i imorse!

bjöd brudarna på fika, fast vissa kunde inte komma :/ men får ta igen det på lördag/fredag då!


malin, nina och natta var här och fikade, men drog efter ett slag, medans lisa och emelie som jag inte träffat på hur länge som helst stannade kvar ganska länge :) vi pratade minnen och sexhistorier och knäppte fula bilder :D hahaha, var jättetrevligt faktiskt!


har fått pengar, hm. ja, jag är faktiskt för trött för att tänka klart, så kommer kanppt ihåg :/ men pengar minns jag, eftersom mormor och pappa inte kunde ha tålamod nog utan berättade det dagen innan, att ja, jag skulle få pengar! haha


och kristoffer kom hem och kastade en 500lapp på mig och sa "den där vill jag fan inte se dig köpa godis för.. den där ska du supa för!"

no shit shearlock ;)


jag säger bara baaaaaajs att jag inte är hos pappa och kan lägga in bilder=) men ha tålamod så kommer de snart!

 

GODNATT och ett
 stort tack till alla vänner och släkt för all uppvaktning=)


Av Karoline westberg - 25 augusti 2007 19:36

faaaaaaaaan! bilden som jag tänkte visa går inte att lägga in. så ni får vänta tills jag kommer till pappa. DE ÄR VÄRTE! :D


ska till agnes och festa idag =) sen drar väl dom iväg på krogen och jag  o malin får väl hmm, ja.. jag venne :P haha


ska göra mig klar och sedan cykla ner cykeln till polisstationen, som en viss person "lånade" ^^ så var inte ledsen ägarn! dee är snart tillbaka =)


PUSSSHEJ 

Av Karoline westberg - 25 augusti 2007 03:30

GRATTIS NIKLAS! =)


och glöm inte o säga grattis till mig på tisdag! för då fyller jag nämligen 18 (H) wiiiiiie! haha


har varit ute och myyyyyyst ikväll.. åkte först till peter, satt där och smådrack lite och spelade nåt guitarr spel :D haha.. så kom hampus dit och sen nathalie. efter ett slag drog natta och sen så gick jag och malin ner till stan för att träffa molle, jocke och toba!


vi åkte med dom hem till molle och badade badtunna ,hur varmt som helst.. känns fortfarande som att jag skicka svimma, TYYYYYYYP ;p


nu kommer sebbe hit och ska fulla sig och jag måste ge han mat..

"jag kommeq nu bara jag får nått a tt ämta"


inte snygg på att skriva sms e!


godnatt kära vännnnnnner och sov så gott!

Av Karoline westberg - 24 augusti 2007 19:01

jag kanske har den bästa storebrorsan i världen :) och min lillebror är ganska söt ibland han med! =)


"krille, vill du ge mig pengaR?:D"

så kastar han en 100lapp på golvet =)

sen när han drar så tar han ut sin kasse med öl ut kylen, och så fick jag en (a) 

in't that love, i dont know what love is!


iförrigår kväll-

var hemma hela kvällen ,tills hampus ringde och jag gick ut och gick runt med honom :) de är allt bra go du! vi gick bort till det läskiga huset vid hamnen (ranchen) och kikade runt.. haha =) skulle egentligen lägga in en bild på honom också, men är tyvärr inte hos pappa så de går inte!


igår-

mötte sebbe på hans körskola och tog bussen med honom hem till han. där fick vi mat, sen så såg vi på schrek 2.. haha "oh thats smood.. HEY IM AN OGER, AAAAAAAAAAH!" kanske det bästa på hela filmen!

idag så vaknade vi vid 13.00 och var dötrött eftersom vi varit vaken hur länge som helst och tjurat på. "stäng av tvn, jag kan inte sova" "jag kan inte hitta nåt bra sätt att ligga på, så jag kan inte sova" gnälllllgnällgnäll.


så tog jag bussen efter att ha missat ett antal eftersom han vägrade säga när dom gick.. så vi satt ute på hans bro och väntade. hade näbbmuskrig med en död näbbmus och sa hejdå :)


träffade malin, natta och fia på stan. sen så gick vi typ direkt till bussen och åkte hem. sen dess har jag bara suttit här och så har jag ätit.


ska snart ta bussen och åka till peter!

hörsdåhej

Av Karoline westberg - 23 augusti 2007 13:19

jag vet ingen roligare människa än jag! =) haha


jeje, malle ringer så ska springa ner på stan och möta upp brudarna!

hörsdåhej

Av Karoline westberg - 22 augusti 2007 20:56

i think i liked you to much, again.. and now im back getting over you.

Av Karoline westberg - 22 augusti 2007 14:46

sk8board EHHHEHEHEHEHEHHEHEHE..

Presentation

Omröstning

tar du studenten i år?
 ja :-D
 nej ._.
 skulla ha gjort, but nO_o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards