Alla inlägg under februari 2008

<3

Av Karoline westberg - 29 februari 2008 19:28

SEBASTIAN   SEBASTIAN   SEBASTIAN   SEBASTIAN   SEBASTIAN  

SEBASTIAN   SEBASTIAN   SEBASTIAN   SEBASTIAN   SEBASTIAN   

SEBASTIAN   SEBASTIAN   SEBASTIAN   SEBASTIAN   SEBASTIAN   

SEBASTIAN   SEBASTIAN   SEBASTIAN   SEBASTIAN   SEBASTIAN   

SEBASTIAN   SEBASTIAN   SEBASTIAN   SEBASTIAN   SEBASTIAN   

Av Karoline westberg - 29 februari 2008 19:20

nu har säcken knytit ihop sig och jag ska ut med robert och nathalie! =)

vi seeeeeeeeees i dimman vill jag lova


inne i dimman? -va? ;s

är ni med i matchen? - :s

okej.. är ni full?!

Av Karoline westberg - 29 februari 2008 17:03

promenaden var mysig, gick snabbt, och vädret var inget att klaga på!


gick raka vägen till mood och gav lillhampus en grattis kram och snackade på. sedan strosade jag runt för mig själv, tills malin ringde och jag gick med henne o nina.


köpte min tröja, som är hur mysig som helst också :)


sen när jag sagt hejdå till tjejerna, träffde jag lisa och emelie och tillslut kom vi fram till att vi skulle fika och prata gamla minnen! trevligttrevligt, så satte oss på charm och snackade lite..


sen sa vi hejdå och jag gick hem hit.


nu vet jag bara inte om jag ska ut eller inte ikväll.

ska jag? hoooh, jag är kluven :/ men jag har ju min koskenkorva som väntar i skåpet. karate skare bli om jag går ut iaf, en sak som är säker.


öppen för förslag iaf=)

Av Karoline westberg - 29 februari 2008 13:11

nu ringer min p-piller klocka,(menfortfaradne,äterjagdominte)

och jag ska promenera ner till stan.

later

Av Karoline westberg - 29 februari 2008 12:56

honey and the moon

som samtidigt bjuder på en resa genom OCmarissa och OCryans lovelife.,


Av Karoline westberg - 29 februari 2008 12:38

agnes berättade för mig att vi bara hade en lektion idag.. och jag sov över den.


jag har drömmit mardrömmar heeeeela natten :( BU.. så nu är jag helt ensam i mammas villa och har tänt alla lampor och är jätterädd :/

SUGER gör det.


tänkte springa ner på stan snart. tänkte hitta någon cool fika-kompis och sedan köpa en tröja som jag hittade igår =)


ikväll kommer min mamma hem och det är bästbästbäst!


aja, hörs sedan

Av Karoline westberg - 28 februari 2008 21:34

och malin, vad hade du på dig när du åkte hem i tisdags, efter våran vinkväll? haha, din t-shirt låg iaf på mitt rumsgolv iaf.. 8-)


Av Karoline westberg - 28 februari 2008 21:22

- hur du tänker styr ditt beteende och din känsla.
- om du ändrar ditt tankesätt kan du ändra din känsla och ditt beteende.


 - det är synd om människan, sa strindberg

Ovido - Quiz & Flashcards