Alla inlägg under november 2007

Av Karoline westberg - 29 november 2007 13:56

sitter på svenskalektionen nu och har genomgång för någon uppsats vi ska skriva :O omgggggggopd..


hörde inte särskillt mycket av vad fröken åsa sa, men lär ju gå på något sätt.. måste läsa bokjäveln :O


hmmmmmmm.. sen slutar jag, och nu ska jag inte skriva nå mer.

pöss

Laterrrr

Av Karoline westberg - 28 november 2007 20:27

måste tacka pappa som gav mig pjuks idag bara sådär! :D TAAAAAAAAACK!


jag och malin var och uträttade ärenden på stan idag, maah, du är alltid uppskattad :) sen åkte vi hem till henne och färgade utväxten på våra blonda huvuden!


och nu sitter jag och längtar ihjäl mig tills greys anatomy ska börja!! loveelovelove..


känns som att mina ögon inte hänger med (mer än vanligt alltså).. börjar känna av tröttheten rejält och gruvar mig för att somna under nån reklam ;(

men så blir det väl om man är vaken till halv 4 med en gosunge! ;S


fast tog mig tillochmed till skolan idag, crazy shit! :D

Av Karoline westberg - 27 november 2007 14:54

Den unge Werthers lidanden -

En svenska bok som jag måste läsa färdigt tills på måndag ;/

 men det ska väl inte vara så svårt :O på med brillorna och lite koncentration bah! faaaaast, det jobbigaste är ju att börja.. gruvar mig *-)


alltså jag känner jordens sug efter en cola nu! heeeelt sjukt. tror jag ska snatta lite småmoney av faderkaka o springa ner till affär'n!


måste spara pengar som en gRIIIIIIs! förstår inte vart mina pengar tar vägen? ja, man kan säga att jag kastar dom i toaletten i princip, eftersom nästan allt som jag köper kommer ner där!

mat,godis,cocacola,helgens drycker,fika!


amagaaad.. fast det vore väl värre om jag var shoppingsnarkoman också, vilket jag inte är och tackar gudarna för =)


jaja, julklappar står väl på tur..

Av Karoline westberg - 26 november 2007 21:38

now is later.


var tvungen att rusa för jag skulle bort till sebbe, där jag varit tills nu=)

spöade han och chrisse på marblematch, o om dom säger nåt annat så ljuger dom 8-|


lala.. hejdå

Av Karoline westberg - 26 november 2007 14:47

gick helt galant! han sa bara "det är 5 månader kvar av skolan och blablabla, och sen om du vill jobba med lite olika jobb i 6år, går ju bra, men kanske efter sex år så vill du bli sjuksköterska, och då måste du plugga igen, för att du inte har alla betyg, och då förlorar du en massa pengar på det.. så det är 5 månader, som kan avgöra dina möjligheter i livet, ta vara på dom"


lät väl inte så osmart, tycker jag =)


malin ringde mig nu

malin- gick du på dansen?

jag- nee..

malin- såklart.. men du gick ju till skolan iaf, jag är stolt över dig! =)


GAH, måste rusa, later!

Av Karoline westberg - 26 november 2007 14:28

då var denna dag avklarad, om man tittar mellan fingrarna!


ska gå och sätta mig i soffan och ha seriöst snack med far min nu 8-| ska bli spännande.. fortsättning följer

Av Karoline westberg - 26 november 2007 11:40

gud vad jag är trött!


mamma tjatar sönder, "snälla sätt dig inte vid datorn på en gång!!!!"

jaja, skriver sedan. ska väl ner på banken o göra några äreden 8-| ironin har talat!

Av Karoline westberg - 25 november 2007 20:37

im falling and i cant turn back

Ovido - Quiz & Flashcards