Alla inlägg under november 2007

Av Karoline westberg - 7 november 2007 01:31

nu ska jag ge mig på det som alla andra troligtvis gjort. sovA!

jamen, hallåbjörn vart är du?! äh.. jag loggar väl ut då :/

Av Karoline westberg - 7 november 2007 01:13

when you feel so tired but you can not sleep.. stuck in reverse?

Av Karoline westberg - 7 november 2007 00:43

jag kan inte sova.. ligger och vrider o vänder på mig, har redan bestämt att jag inte ska gå till skolan imorgon heller :/ jag ska typ flytta till norge, med mina 10000 ig:n och skaffa ett jobb och bo där billigt.

eller utomlands och skaffa nåt jävla random jobb..

 yeah right, drömma går ju. tragiskt, men allt känns tungt nu. jävla skit!

 man kan säga att det är sådär det ser ut när jag sitter och tänker.. helt svart:/ fyfan för framtiden. och för baktiden, och för nu. men mest för framtiden.

Av Karoline westberg - 7 november 2007 00:19

jag skulle sakna den där stunden som vi har när vi till slut har blivit sams. jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd, ingen känner mig så väl som du. jag skulle inte ha så brottom med att träffa nån ny,jag skulle andas i de tomrum som blev över,

 om du lämnar mig nu.. <3


Av Karoline westberg - 7 november 2007 00:09

Grattis pettis! jag sa ju att jag skulle komma ihåg.. är inte lika dum som du och glömmer ;) men hoppas du får en underbar födelsedag, så ringer jag dig imorgon :)


mobillös, no shit, har fått en annan nu, en tjock, gammal med lucka. skämmestammefan vad ful den är, och nästan större än mig :(


jaja, den kommer ju vara omöjlig att tappa bort iaf!



Av Karoline westberg - 6 november 2007 20:34

gud vad livet kändes jobbigt, men jag märkte att jag är nog för beroende av en mobil(en vad som ska vara meningen) :O


pappa vägrade mig låta ha hans mobil, för han säger att det är hans bästa mobil som han nånsin har haft. och han litar inte på mig att jag inte ska tappa bort den.. vilket kanske inte är så konstigt :O har ju trots allt tappat bort 4 stycken under 2 år :/


så nu är jag utan igen. om det är någon som vill låna ut en, tänk igenom, att telefoner gillar inte mig, dom bara lämnar mig! eller ger mig 3549839483983krs räkningar :|


äh, arrrrrrslleeee.. "köp en ny då karro" för vilka pengar då pappa?!.. ehm, har ju snart inte studiebidraget kvar som det ser ut.. så måste jag spara pengar till sälen :O


blehblehbleh! pengar är livet

Av Karoline westberg - 6 november 2007 15:48

Nu är jag hemma, var skönt att ta en liten tripp ut idag =)

ordnade lite saker och sen åkte vi hem.. :O hähä


jag börjar bli riktigt trött nu, och HUNRIG :O helt sjukt hungrig, och nu BRUUAH, kurrade den också.

pappa kom hem o ge mig mat (a)


väntar på att one tree hill ska börja, men det är väl ett slag dit :/

Äh, nu orkar jag inte skriva nå mer, är helt slut i huvudet!


hej åhå, hejdå

Av Karoline westberg - 6 november 2007 13:22

jag ska på sjukhuset med maaaaaaaaaalin.


///// PÅ SJUKHUSET O FESTAR!

Ovido - Quiz & Flashcards