Alla inlägg under april 2008

Av Karoline westberg - 21 april 2008 16:58

Bli medlem och skicka gratis sms bah! =)


http://www.sms.se/?r=211169

Av Karoline westberg - 19 april 2008 15:27

okej "Olle", Parlino suger fortfarande, punkt slut.


Annars så var jag ut igår med back och grabbarna ;p

Hade väl trevligt tills jag mötte på en aning jobbig människa

och jag tror det var typ som ombyttaroller, och nu förstår jag

hur du känner när du säger att du inte vill träffa mig ute (Y)


Här har du något o läsa medans du sitter och är magsjuk natha (A)

Av Karoline westberg - 9 april 2008 13:21

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

bajs

Av Karoline westberg - 7 april 2008 15:59

I hate the world today

You're so good to me I know but I can't change

Tried to tell you but you look at me like maybe I'm an angel underneath Innocent and sweet


 Yesterday I cried You must have been relieved to see the softer side

Ican understand how you'd be so confused,

I don't envy you

I'm a little bit of everything all rolled into one

 So take me as I am


This may mean you'll have to be a stronger man

Rest assured that when I start to make you nervous

And I'm going to extremes

Tomorrow I will change and today won't mean a thing

Av Karoline westberg - 7 april 2008 11:03

äter ost och nu kom malin hit! jag menar, livet har sina goda stunder.

Av Karoline westberg - 6 april 2008 16:21

varför kan jag inte bara däcka när det blir för mycket..!?

Av Karoline westberg - 5 april 2008 22:58

jag ser dåligt


och 2 gubbar i vemdalen trodde att jag och pappa var tillsammans..

 vi tänkte knäppa ett kort med självutlösarn, men då kom de fram 2 stycken män och säger att dom kan knäppa på oss..


gubbe 1- MEN LE DÅ :D

gubbe 2- MEN KAN NI INTE GE VARANDRA EN PUSS! :D


jag la mig ner på bordet och dog

Av Karoline westberg - 5 april 2008 22:51

RAAAAAAAP


Pappa blir jättesur när jag rapar:'/ jaja.

Åkte iaf snåbååååård idag.. Fast åkte bara 2 ggr innan jag gav upp.. Fick ont i benen och svettades.. 

Så jag snyftade nånting om att jag aldrig mer skulle åka och sen satt jag där nere och fick lite färg i ansitket istället ;p


"MEn måste du åka framför då, jävla idiot JäääääääävEL!"

pappa<3 :)


Nu är jag med mallebajs och nathabajs =) vi har det trevligt och far är med och är bara dålig på engelska! :):):):):):):):):)


,.,,,,synsidimman, herrå

Presentation

Omröstning

tar du studenten i år?
 ja :-D
 nej ._.
 skulla ha gjort, but nO_o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards