Alla inlägg under oktober 2007

Av Karoline westberg - 31 oktober 2007 20:53

jag börjar bli väldigt dålig på att blogga känner jag.. =/ jeeeeeeeeje, är väl bara köra på


sitter hemma hos sebbe och väntar på att greys ska börja :D han är iaf och skjutsar jocke till stan, eller vad han sa innan han stack :O

hm.. fan, nu tog det slut på allt jag skulle skriva :(


ehm...  jag har fortfarande ont i halsen iaf :O och ögonen är fortfarande äckliga. och iprenerna hjälper inte mot halsen :'( det gör mördar-ont!


har suttit och läst bloggar nu så ögonen håller på att ploppa ut! haha. underhållande är det iaf.. men YUEEEEEEEEES, nu börjar greys och jag ska se det mest av alla. puss

Av Karoline westberg - 30 oktober 2007 19:20


 Nina har lämnat konversationen.


kunne' Sugen på vemdalen på nyår? säger:

men va gör damen

Bjoern säger:

jaja ingen större förlust

karro säger:

hahaha

kunne' Sugen på vemdalen på nyår? säger:

HAHA

Av Karoline westberg - 30 oktober 2007 16:43

jag känner mig jätteseg med bloggandet :| eller ah, allt för den delen! hoppas min mobil infinner sig snabbbt, så länge har jag lånat pappas f.d mobil. fråga efter numret så får ni det!


huva. han kommer ta kolen på mig när han insett att jag supit bort en fjärde mobil! :( förtär mobiler som kristoffer krockar bilar!


- -

 nog om det tråkiga!


jag träffade hampus idag på stan! :D lika snygg som vanligt. jag hoppas vi ses nå mer på lovet huuuun! =) ska nog ringa dig ikväll och ordbajsa (a)

Av Karoline westberg - 30 oktober 2007 13:53

jag har ögoninflamation och fortfarande nå fel på halsjäveln, och det kan visst vara halsfluss sebastian!!!!!!!! :(


jeje, igår så var jag hos malin. medans hon tränade sprang jag och köpte chips, dipp och dricka :D plus några saker till :$ som vi åt senare på kvällen. snackade skit till 02.00 tror jag och sen slocknade vi. jag drömde att det var nån som knäppt ett kort på sebbe och emme från sidan, så stog det en lama (?!) framför dom, som sebastian hade handen över :P haha!


iaf, så vaknade jag jättetidigt av halsont och ögonen slemmade ihop sig. så gick på toa och tog en reliv(ipren liknande shit) och tvättade ögonen. huva, äckligt!


malin stackarn har också ögoninflamation :)det smittar:D

sen såååå vaknade vi vid 11. malin skulle ner på körskolan och plugga teori, och min pappa hämtade mig och vi åkte på vårdcentralen. fast man var tvungen att ringa och beställa tid, så vi åkte hem istället =) och nu sitter jag här och har lite tråkigt.


jag saknar dig, störigt :/

Av Karoline westberg - 28 oktober 2007 02:40

jag är en surfitta!!!!!!!!


fyfan, har inte kunnat vara mer sur ikväll. till vilken anledning gick jag och malin runt nyktra på stan när vi är 18 år och kommer in(men går inte in) och sen så att vi har alkohol, men inte förtär den?!


helt sick. det var något över det vanliga iaf!


men vi såg det från en annan vinkel "det tråkigas vinkel"


och alla som träffade oss tyckte nog vi var tråkigast i världen. madde var jättesöt och fixade in oss på primero, fixade gratis garderob och rabatt på drinkarna! men vi sätter oss som nå surfisar på en bänk och säger "nee. vi ska åka hem nu"


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, vad jag vill spola tillbaka tiden och börja om. de enda jag ser framemot är att jag inte kommer ha någon bakfylla imorrn. men kommer väl vara trött som en jude(som malin skulle sagT) eftersom jag måste sitta uppe och vänta på basti som är full som ett djur!


"hälsa karro att jag är begravd av bajs"


detta var min mest lyckade lördag, som jag misslyckade, om ni förstår mig rätt


HEJDÅÅÅ

Av Karoline westberg - 27 oktober 2007 19:57

idag ska jag iaf ta det jäääääääääävligt lungt och och inte störtdyka in i dimman som igår :O


eller kommer väl stupa redan efter första klunken(groggen iaf), är så jävla bakis nu så det kommer bli en rejäl återställare.


jag menar, sprit är coooolt!!!!!!


ne men kära vänner mobilen är borta och det känns som en liten lättnad, jag menar.

- inge fler räkningar

- kommer vara mindre stressad

- kan inte lova att ringa någon och sen glömma

- behöver inte höra av mig till mamma etc. för jag har inte möjlighet

- FAN VAD JAG SAKNAR MIN MOBIL!!!!!!!!!!!!!!!! :'(

Av Karoline westberg - 27 oktober 2007 17:14

jocke berättade vad hans mamma sagt om min lilla incident igår! 


kunne' vodka? säger:

Näe hon sa bara att ja inte fick sälja sprit till dig

karro säger:

 hahah, VAAAAAA, nästan värre

kunne' vodka? säger:

haha

kunne' vodka? säger:

och att du var söt igår

karro säger:

 haha, varför då?

kunne' vodka? säger:

du hade frågat typ "maalin, ska du dansa på krogen" "ja" då sa du "meen jag då:(?"



Ovido - Quiz & Flashcards