Direktlänk till inlägg 4 april 2008

long time no read

Av Karoline westberg - 4 april 2008 17:44

hej readers, länge sen nu..


Skulle ju kunna ställa den obetydliga frågan "allt bra?" eller dylikt, men eftersom jag inte bryr mig ett skit, så skippar vi det.

Förstår inte, Jämt när man hejar på någon hör man "äre bra" efter man gått några steg.. sååå onödigt, när man inte ens stannar för att lyssna på svaret.. Jaja, så mycket som är waste här i livet.

Kanske är ett försök till att vara social.. men jaja..


Lekte med mössen förut.. men dom var bara vrång och vägrade gå i min labyrint som jag gjort utav lego! :| FY. Sebbes musjävel är ju helt skräckslagen hela tiden och springer som ett jävla djur.. Min däremot är lugn och dösöt :')


Imorgon ska jag åka till vemdalen för att åka bräda, förförsta gången i vinter?(vår kanske det blir).. Nu känner jag mig helt utan lust för att göra det, men de blir säkert kul.. Synd bara att jag pajjat kameran, så de inte blir några mästerliga tricksfilmer!


 Hörsdåhej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karoline westberg - 8 oktober 2008 14:22

Jag vet inte vilka det är som fortfarande kommer hit och kollar?  Men eftersom jag skaffat en ny blogg, så vore det ju vettigare om ni kom in dit och läste istället!   Karrobajs.blogg.se ...

Av Karoline westberg - 2 augusti 2008 12:35

sitter hemma hos andreas och jocke.. dom städar, och det är helt SJUKT vad noga dom är! har aldrig träffat någon som är noggranare än dom, och dom tyckte dom gjorde det lite slarvigt idag................   ikväll ska jag äntligen vara med min älskad...

Av Karoline westberg - 27 juli 2008 11:16

ja, jag förstår inte vilka det är som fortfarande kommer hit och kikar ;O men nu får ni iaf en update: jag ska åka och bada med andreas och robin.. och sluta ät på max     ...

Av Karoline westberg - 22 maj 2008 20:59

Sen en tid tillbaka har jag känt mig svagOch försökt att vara nån till lagsJa man kämpar för en plats som passar både här och därOch snart har man glömt vem man är Och jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möblerOch samlat damm på min gitarrFör allting...

Av Karoline westberg - 21 april 2008 16:58

Bli medlem och skicka gratis sms bah! =)   http://www.sms.se/?r=211169 ...

Presentation

Omröstning

tar du studenten i år?
 ja :-D
 nej ._.
 skulla ha gjort, but nO_o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards