Alla inlägg under januari 2008

Av Karoline westberg - 28 januari 2008 13:22

Jag har verkligen lagt av med det här o blogga.

har så extremt tråkigt idag, så jag kollade in, och mina besökare har försvunnit. fast det är väl dock mycket förståeligt när jag också gjort det..


Vårshowen är över, och det är med blandade känslor i kroppen.

den hade verkligen sina roliga stunder, tråkiga, jobbiga stunder ;P


öhmmmmmmmmmmmm.. jag kommer inte på något riktigt vettigt att skriva, men iaf så är jag ledig idag och det är skönt. vaknade för typ en timme sedan. tänkte gå och lägga mig igen..


AJA, detta blev bara för drygt. hejdå!

Av Karoline westberg - 18 januari 2008 17:49

It may sound strange but I'm warning you
I may not be that nice.

Maybe baby I'm a heartbreaker
heart breaker
heart of ice

Av Karoline westberg - 15 januari 2008 20:38

buuhuu, jag heter karro och jag har mycket att göra..

ja inte undra på när jag sparar allt så länge som det går, helvete.



jag smäller av, jag är så trött :( och såg nu på repschemat att jag inte kommer vara ledig på kvällarna heller.. jag har gått där i 3 år, borde det vara en chock? egentligen inte..


jaja, ska väl försöka få ihop nån religions uppsats nu, om tålamodet räcker till.

Av Karoline westberg - 11 januari 2008 16:06

åh, vad trött och less jag är nu! jag orkar inte skolan.. äre inte nån som råkar kunna allt om vad islam,judendoman och kristendomen tycker om abort? hör av dig isf!

tack förhand!


annars så är det fredag, vilket inte låter särskilt speciellt i mina öron :/ huva.. måste bli mycket plugga den här helgen!


samhälle- skriva en uppsats 

svenska- förbereda en redovisning

religion- uppsats & eget arbete.


FUCCCCCK.. wish me luck

Av Karoline westberg - 10 januari 2008 14:05

Hej bloggagratis


Även fast jag låg vaken med en snygging inatt, så klarade jag att kliva upp imorse, im proud of my self!

 Fick skjuts hem till far, där jag satt vid datorn och fick reda på att brita är back in town, vilket är lite skrämmande tycker jag:( men iaf, så då antog jag att vi hade lektion. But NOOO, så jag var här innan 10.00 och började 12.20 heerrrregguuuuddd, jag gick inte hem heller, för att då skulle jag sovit bort hela dagen och inte kunna somna inatt och plus missat repet :/


men nu är jag peppad för vårshow, och tycker det kommer bli ganska kul =)

 kom och se förfaaaaan, JAG, jag karoline, kommer dansa tillochmed.. för alla som inte dansar är våldtäksmän.. ne, men om jag inte göet får jag ig, och det skulle ju inte vara så jävla hippt!


ska göra ett prov på muda (musikdatan) så jag går g i det ämnet också.. god, tur att jag har stjärten som ska hjälpa mig :):)


JaJA, nu har jag svenska iaf, och håller på att somna typ... är astrött ://:7:77./ ähähähähäh


jag spelade ägg idag.. fröken blev förvånad, för han trodde att de var stjärten(som är jordens trummis=taktmänniska) gjorde det, och sen såg han att de var jag (H) jag vet, jag är grym, ägget är liksom min grej. skitcoolt


stjärten = ebba-schlebba


Hejdå bloggagratis!

Av Karoline westberg - 9 januari 2008 13:05

Jag har just suttit och gjort 2 stycken av religions uppgifterna.

haha, jag är ganska naiv om jag tror att jag får G, men vafan, de känns lite bättre i mig nu (a)


Ena uppsatsen skrev jag om islam, judendomen och kristendomen och jämförde deras syn på abort.. men KUL, att de var förbjudet inom alla religionerna. jaja, blev mindre än en sida. a hard work work!


Nu har jag bara en kvar, så ska vänta på att sebbe loggar in och skickar sin mästerliga film om jehovas, så ska jag skriva av det som sägs typ.


Ne nu mår jag bättre och ska kila tillbaka till skolan, PUSS!

Av Karoline westberg - 9 januari 2008 09:06

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEE, vi fick tillbaka någon uppsats nu och jag klarade den :)::):)::):)


fast dessvärre är jag kickad ur Call me All-låten på vårshowen.. funderar på att inte vara med alls, WaStE Of TiME!!!!!!! kan ju hellre låta dom som njuter av det vara med istället =) ska ta upp detta med frökenlina!

 återkommer........


annars så ska vi skriva en uppsats om barnspråk och sedan redovisa =) jag, zickan & agnes är i samma grupp.. heheeeeeeeeeee.. jaja, vi får väl ihop nåt så småning om!


laterrRR

Av Karoline westberg - 7 januari 2008 14:24

jag tror jag lägger mig ner och avlider ett slag..


förresten, grattis mamma.

Presentation

Omröstning

tar du studenten i år?
 ja :-D
 nej ._.
 skulla ha gjort, but nO_o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards